صفحه اصلی > اخبار > اخبار  


 

 
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به عراق:
برندهای برتر، پرچمدار توسعه جغرافیای صادراتی ایران

 

 

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید از مجموعه کارخانجات گروه تولیدی کاله در کربلا ضمن اشاره به اهمیت انجام تولید و سرمایه گذاری در عراق به منظور تثبیت کالای ایرانی در این بازار بزرگ افزود: توجه به ۳ شاخص  کیفیت، بازاریابی اصولی  و برندینگ میتواند زمینه ساز افزایش هرچه بیشتر صادرات  کشور در بازارهای هدف باشد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی در این بازدید تصریح کرد: برندهای خوب ما با سرمایه گذاری مستقیم در کشورهای هدف توسعه  می یابند. وی افزود:حضور برند معرف رقابت پذیری و توانمندی فنی واحدهای صنعتی ایران است  که میتواند باعث بهبود تصویر ذهنی و هویت  رقابتی باشد

وی توجه خاص به حضور حداکثری شرکتهای توانمند ایرانی در بازار عراق  بمنظور انتقال زنجیره تولید و انجام کارهای صنعتی مشترک را بعنوان راهبردی موثر در تقویت تعاملات دو کشور خواند و گفت : توسعه کاله و اجرای طرح های تکمیلی آن مسیر موفقی در کسب سهم بازار ایران در عراق از حوزه محصولات لبنی خواهد بود

مودودی اقدامات مختلف ترویجی و توسعه ای در ابعاد تولیدی و تجاری را برای رسیدن به هدفگذاری ۲۰ میلیارد دلار ضروری دانسته و تلاشهای انجام شده نظیر آنچه کاله انجام داده را بعنوان شیوه موثر در تحقق این چشم انداز برشمرد.

دراین بازدید  که با حضور ناصر بهزاد، رایزن بازرگانی ایران درعراق، صورت گرفت، ظرفیت در حال حاضر تولید  روزانه این واحد  در عراق ۳۰۰ تن است که برنامه ریزی برای تولید ۲۰۰۰ تن نیز در دست اقدام است.

 

 تاریخ انتشار:1397/12/23  ساعت درج:١٢:٥٦  شماره خبر:٧٩٦٧  بازدید:697

  نسخه چاپي


خروج